Cu Akka pentru Romania

In preliminariile Campionatului Mondial din 1998, nationala Romaniei, atunci antrenata de Anghel Iordanescu, a invins Olanda

In anul acela ma uitam la toate meciurile alaturi de un pui de gaina caruia ii pusesem numele Akka dupa regina gastelor cu care zbura Nils Holgerson in romanul Selmei Lagerlof. Tot pe atunci, studiam cu atentie victoriile in meciurile de tenis si de fotbal pentru ca reprezentau modele pentru victoriile din viata. Si tot pe atunci nu ajunsesem inca niciodata in Amsterdam.

Intre timp Akka a crescut, am dat-o pentru ca nu as fi putut sa ii fac rau si nici nu mai aveam unde sa o cresc, victoriile din sport reprezinta in continuare modele pentru mentalitatea cu care poti sa castiga in competitii desi am ceva mai putin timp sa le urmaresc iar eu am aflat cat e de frumos in Amsterdam si imi doresc sa ajung din nou...

In plus, din 1998 Romania nu a mai ajuns in Campionatul mondial. 2014 ar fi un an cu potential sa reluam vechile obiceiuri. Si inca se poate: suntem pe locul 3 la numar egal de puncte cu Ungaria (diferenta la golaveraj)... 

Cum nu se face sa sustii o echipa fara lozinci, mesajul meu va fi simplu dar usor de inteles de catre olandezii pentru ca o echipa puternica are si o galerie puternica (de bloggeri poligloti)

Asadar Ga Roemenië!

PS. Daca Romania castiga meciul cu Olanda, promit ca ma voi uita la meciuri cu un pui de gaina pe nume Akka sa poarte noroc.

Postare realizata in cadrul unei campanii Blogal Initiative in colaborare cu sponsorul echipei Romaniei Cityinsurance.

Comentarii