Jamie's Italian

De obicei fac cronicile la restaurante pe Trip Advisor ca sa profite si alti turisti de experientele mele, cum profit si eu de recomandarile lor. Dar Jamie Oliver era la un moment dat chestiune de interes national :))) asa ca ma gandesc ca poate sunteti la fel de curiosi ca si mine cum se petrec lucrurile la un Jamie's Italian.

In primul rand, trebuie sa aflati ca in momentul acesta are o adevarata retea de restaurante la nivel national in UK asa ca probabil s-a pierdut mult din ideea de personalizare si artizanat pe care o transmitea in cartile si video-urile cu retete. In al doilea rand, cand am ajuns la Jamie's Italian in Liverpool ma gandeam ca e singura scapare de la fish'n'chips si nenumarate dughene care duhnesc de la distanta a prajeala si ulei incins, de la hiper-dulce si hiper-sarat, de la arome si sosuri artificiale si inflatie de ingrediente.

Imi imaginam deja rosii proaspete si fenicul luat de la piata in dimineata respectiva. Evident am vrut sa incerc pastele si am ales Porcini Fetuccine si un cocktail nealcoolic The refresher. Pretul era in media restaurantelor din oras. 

Spatiul, destul de mare, era plin dar, din cate stiu, nu se pot face rezervari asa ca se asteapta la bar pana se elibereaza o masa. Ceea ce s-a intamplat destul de rapid... Si a sosit mancarea cu aceeasi inflatie de ingrediente ce mi se pare caracteristica pentru restaurantele medii din Marea Britanie (stiu ca in cele bune nu e aceeasi poveste). Peste fetuccine, in afara de sos si porcini in bucati mici (uscate si rehidratate?) niste pesmet amestecat cu nuca rasa... Nu m-a facut sa visez masa asta, am ratat si factorul alimentatie sanatoasa care mi-l facuse drag pe Jamie Oliver (implicarea sa in corectarea alimentatiei din scolile din SUA) si am ajuns la concluzia ca titlul unei cronici citite ulterior pe Trip Advisor este foarte corect: Numele lui Jamie Oliver in titlul unui lant de nivel mediu.

Asa ca daca ati ratat prin vreo calatorie experienta Jamie, nu trebuie sa va para rau. Orice bodega autentica italiana este mult deasupra. Altfel puteti, ca si mine, sa testati cu simturile voastre un brand a carui expansiune ii depaseste calitatile. Enjoy!:)



Comentarii