Ziua cafelei

Mai nou, Facebook semnaleaza evenimentele zilnice atentionandu-te in acelasi fel in care Google incerca sa ne traga de maneca cu Doodle-urile lui (asta ca sa nu uitam ca ideea nu e inovatoare)

Azi imi spune ca e ziua cafelei ceea ce imi trezeste multe asocieri...

1. Gavrilescu bea cafeaua La tiganci... Tiganca incearca sa ii ghiceasca in cafea.

2. Cand eram mica, vecinele bunicii mele incercau sa ghiceasca in cafea... Chiar si atunci le priveam cu scepticism

3. In dictionarul de simboluri semnat de Jean Chevalier si Alain Gheerbant, cafeaua lipseste cu desavarsire. Inca nu imi vine sa cred si parca as mai cauta-o o data, doar ca sa ma conving.

4. Intr-un dictionar de simboluri poate ca nici n-ar avea ce sa caute alta cafea decat cea neagra, turceasca, fara zahar. Decat daca ar fi vorba despre un dictionar modern... de vizual si mass-media. Sau de publicitate... Lavazza...

5. Detest Nespresso si Senseo si orice alta dozeta de cafea artificiala va mai trece prin minte. Gustul fals, dens si amar trece doar pe timpul reclamelor cu George Clooney.

6. Multa lume s-a gandit deja sa faca topuri ale scenelor cu cafea din filme. Cel de pe Bustle nu e rau deloc pentru ca are si scenele :) Sau Funzine, for that matter.

7. Si deci, dupa ce ati vazut cate se pot petrece in jurul licorii, cum se poate sa nu apara cafeaua in dictionarul cu simboluri?

8. In ce fel de cesti va place sa va beti cafeaua? Partea asta cred ca ar trebui sa fie intr-un dictionar psihanalitic. Eu prefer cestile mari, orice ar spune asta despre modul in care ma raportez la lume... Si cateodata, foarte rar, mi se face dor de o ceasca de portelan fin...din care as bea ceai :))

9. “I'd rather take coffee than compliments just now.” 
― Louisa May AlcottLittle Women
Starea de spirit a ultimelor zile ...

10. “Coffee is a lot more than just a drink; it’s something happening. Not as in hip, but like an event, a place to be, but not like a location, but like somewhere within yourself. It gives you time, but not actual hours or minutes, but a chance to be, like be yourself, and have a second cup” 
― Gertrude SteinSelected Writings
Well, she was not famous for writing...

Ok, randul vostru... O asociere: oricat de puerila, ludica, culturala, aferata doriti :)

Comentarii

  1. 2 asocieri:
    1. Marin Sorescu:
    "Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
    O cafea neagra voi servi, totusi
    Din mana ta.
    Imi place ca tu stii s-o faci
    Amara."
    2. Petria. Proful de fizica din liceu. Cu el am prins gustul. Cafelei. Fara zahar, fara lapte...doar cu fizica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, stiam poezia asta a lui Marin Sorescu dar se pare ca nu am pastrat-o suficient de activa incat sa revina spontan in asocieri...

      Multumeeeesc!!!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu